Selamat Ari Wanita Sedooooooniiaaaaaa!!!

Kepada wanita2 di seluruh dunia, selamat hari wanita sedunia!!

Especially to my mom yg tersayang.

errr...mesti r kita bangga dgn ibu masing2 kan?

hihihi

So, saya memang bangga dengan mama saya. she's very strong. Tabah sesangat.

Walaupun banyak dugaan..dugaan dengan tmpat kerja dulu, anak2, keluarga, perhhhh...

I can call her as iron lady la kot. hihihi..

N to my fwens, slamat ari wanita jugak.

weeeyyhhh..umpoq kita dah 20-an daaa...

sudah2 la tu nk jadi remaja lagi...

huhuhu..

Then, to...Makcik Noraha..

Saya tau apa yg dia lalui. N saya tau, dia jugak sorang ibu yang tabah.



Sempena ngn ari wanita ni, meh, saya adiahkan bunga Guelder Rose kt suma org.

Hohoho..

Guelder kan my nickname..

kekadang org slalu tanya apa guelder tu..

So, guelder tu sbnaqnya nama asal Guelder Rose.

Klu tengok kamus, maksudnya mawar putih liar.

Sebab apa saya suka nama ni, sebab dia jd simbolik.

Mawar putih tersangat lah cantik..

tp keliarannya, durinya, membuatkan ia sukar dirosakkan..

So, kt bawah ni gambar Guelder Rose..x nmpak macam rose pun kan?

ihihihihi..





Sekali pandang bunga ni, macam bunga kek foundant kan? rasa nak makan2 ja. nyum2! heh.

0 comments:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Cahaya Pelindung. Converted Blogger Templates by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.