what title suit it best? hohoho..dunno..

Kepenatan tahap gaban..

Bila kuar tengah2 hari rembang ceni memang r..

Tapi tadi bukan kuaq tgh ari pon..

Pepagi lagi pkl 8 dah kuaq..

Mama suh kuaq awai..

Kang si meyon nk guna keta, berebut pulak..

Padahl dia bley ja bawak merc papa.

Saja ja..


So, disebabkan my lecturer nak jumpa pkl 12.30, pepagi tu mmg xtau nak tuju mana dulu..

Perut da r tgh kosong..

Xbekfes lagi..

Nak makan, mama xbg. Kang meyon jaga. Mama suh mkn kt luaq ja.

Huhu..

My mom really2 on my side lah. Cayang mama!

hihihi..

So, drive r sesorang..

Pikir pnya pikir, last2 KFC jugak lah yg dituju..

Sebab ingat nk on9 skali.

Cari lagi maklumat yg sempat.

Tapi hampes..hotspot ja yg ada.

So, makan je la sambe2 edit proposal..

Pkul 10 btolak p Arau..

Drift sesorang...

Bosan gile drift sesorang.

Tapi bagus la..if anytg happen, saya ja yg kena. Nyawa org len slamat. huhu..

Time dgn along xley drift..bising..hingaq..huhu..

So, smpai kt UiTM, kna tunggu plk lectrer hbs klaz.

Sampbe2 tu, ronda dulu kt HEA cari my KP and other lectrer yg sy nk jumpa.

Tapi hampa..

Memang panas terik skang.

Muka dah merah tahan panas.

Tadi pakai jubah hitam.

Saja2 pakai.

Bila pakai, panas memang panas.

Tp panasnya sama macam pakai baju kurung besa ja.

So pasni bleh la lg pakai jubah. Hihihi..

Slesa ja..xpayah nk control2..hahah!

P tadi, nampakla muka2 freshie kt c2..

Suma adik2 lagi..hahah!

ada yg sebaya, tp depa degree. Degree xramai kt c2.

So, lps habis jln2, jumpa lctrer, trus balik umah..

Sebab da boring, takut ngantuk, bukak la radio kuat2..



A'ly ada bagusnya kalau dapat drive sorang2 ni.

Saya boleh buat apa yg sy nak.

Sblum ni mama slalu pesan.

Kalau duk sorang2 tu, dah x buat apa, selawat la..zikir banyak..

Dari xbuat apa langsung, dapat jugak pahala..

HUhu..

So sy pun buat lahhh...



Saya harap, saya dapat jd sorang insan yg berguna 1 ari nanti..

Kekadang teringat gk kt dia..

Hopefully dia pun dpt jd yg terbaik 1 ari nnt.

Saya yakin dengan dia.

Dan saya pun yakin dengan diri saya.

Hohoho..

wokies..

it's time to take a rest 4 a while..

ptang kang da nak balik bangi..

Esok da keja..

Tudlidoooooo..

0 comments:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Cahaya Pelindung. Converted Blogger Templates by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.