Damai di hati..

hurmm..banyak tulisan dalam blog ni bkaitan dengan diri saya sendiri. Hehe..setakat ni, masih mencari isu dan kata2 yang sesuai untuk dibicarakan. Banyak sebenarnya. Saya lebih berminat dengan isu berkaitan umat Islam dan tentang isu hangat dalam pentadbiran Malaysia a.k.a. Politik. Tapi,saya bukanlah taksub sangat dengan politik ni. Bukan juga bermaksud bg saya politik itu tidak penting. Malah, Rasulullah juga mengamalkan politik. Politik dan agama,tak kan dapat dipisahkan. Hurmm.. Pernah dengar kan ayat macam tu? Lebih kurang kenyataan Tuan Guru. Malah,kenyataan beliau telah diputarbelitkan oleh media dan pihak2 yang tidak bertanggung jawab.

Apa yg dimaksudkan tuan guru adalah,memisahkan politik dan agama adalah haram. Tetapi,ada pihak yg 'emosional' bagi saya,termakan cili dengan kata2 tersebut.

(bsambung kemudian. Hehe..)

0 comments:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Cahaya Pelindung. Converted Blogger Templates by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.