My oliday at Bukit Merah wit my fwennnzz!!!

hohoho... Actually, post ni patut dah lama wat. Tapi disebabkan Rasyaik bagi gambaq lambat, so lambat la citenye. huhu.. Who's Rasyaik? Rasyaik ni kawan ktorang la (saya,kak zati, n lia). Student kos akaun, merangkap YDP MPP UiTM Arau. heh. Paling tak sangka, ntah cmna bleh rapat ngn dia. Knal btul2 pun masa sem lepas kt fb. Ya lahh..fb kan tmpat bramah msra..hahah! Bleh kenal rapat lagi sebab dia sibuk2 nak jugak menghimpit kat jawatan saya dalam Rakan Muda. Hampes. Tamak tuuuu..dah dpt YDP, nak lagi naib SU. Mana aciiii...huhu..then tak sangka plak dia ni jenis banyak cakap macam saya. Hahah! So, memang senang r masuk.

ok. Back to d topic. Plan asal saya nak p ATV Adventure Park, Larut. Tapi disebabkan masa tu asik hujan n tempat tu plak ktorang xtau jalan, so agak susah. Tambah plak sem tu memang pack sangat. Last2 saya pilih Bukit Merah...mesti ada oliday jugak every sem. Event wajib! huhu.. So, habis final exam, trus p lah. Saya, kak zati, lia, n rasyaik. 4 org kami ja p. Tp walaupun 4 orang, memang best lah! Slamber badak je ktorang p sana. Enjoy sampai lebam. Sampai overnite kt Penang.

So, kat bukit Merah, sampai je kat sana, ktorang solat siap2. Pastu apa lagi, trus terjun dalam air la. heheheh! i liiiiiikkkeee!!! 1 thing 2 share here, saya kalau bjalan2 saya paling suka main air. Takesah waterfall or waterpark. hehehe..

















So, suma tu adalah sebahagian memori yang saya uploadkan..ciwah! pendek kata, i really enjoy d oliday. Dis sem nak p mana? hurrrmmm plan nak p tmpat 1001 kenangan. Lostworld of Tambun. Kalau p next week, means tu dah genap setaun la saya jejak situ sebab last p sana pun taon lpas, bln 1 jugak, clbrate my bday with him n fuzail at Lostworld n Lumut. Tu la tmpat ptama dan terakhir saya jumpa dia. Kali terakhir tu jugak ktorang bincang utk decide psl hbgn ktorang n he said dia xbleh pisah dgn saya. But at last,hurrrmmmm kata2 hanya tinggal kata2. Tu la lumrah hidup manusia. So, pengalaman dijadikan pengajaran. Learn from mistakes. Insya Allah, saya pasti akan jumpa kbahagiaan saya satu hari nanti. Yang penting, USAHA, DOA, TAWAKKAL. Yeahhh!!

0 comments:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Cahaya Pelindung. Converted Blogger Templates by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.