Ape plak mimpi malam ni eh???

HUiyooooooo!!

Semalam ntah hapa kena tetiba mimpi sorang mamat ni. hahahahah!!

errrr...bukan sorang r..tapi ada la dalam 4 orang.

Lagi 4 tak ingat la plak sapa.

Tapi disebabkan mamat ni memainkan peranan sebagai hero utama, sebab tu saya ingat. hahaha

Mimpi pnya panjang.

Tapi point mimpi tu, semua lelaki2 ganteng ni sumanya nak tackle saya. hahahahah!!
bahagianya hidop...sampai 4 orang skali nak rebut. hahahahah!!

Tapi, dalam ramai2 yang meluahkan perasaan, akhirnya dorang kecewa bila saya pilihhhhh....jeng jeng jenggggggg!!!

Naib YDP MPP UiTM Arau!!!!!! Perhhhhh!!!
Nama??? ermmmm..xleh sebut. hahahah!!

Tapi budak ni 1 kos gak ngn saya. Part 6 gak skang. Tapi tua setaon sebab dia dari diploma.

Hadoiiii....

Bila pikiaq balik, lawak pun ada gak. Cena lah mamat tu bley tetiba masuk dlm mimpi saya n siap jadi hero lagi??? hahahahha!!

Yang tak bleh blahnya, dah r x pnah sembang pun ngn dia. Pnah tegur pun secara kasar.

Masa tu kat Lecture Theatre. Ada meeting ngn KP. Dia duk blakang. Pastu kaki xduk diam. Asik duk ketuk2 krusi saya. Sat2 bley la tahan. Lama2 geram la..orang duk usha pun xpaham bahasa g nk stop.

Last2..." errr..awak knapa? parkinson eh?" haaaa...ambekkk...
trus stop mamat tu. huhuhu..mintak maop la ye..tak sngaja kuarkan bahasa pedih cmtu tapi dah geram sangat. huhuhu...

Pastu langsung xpnah tegur dah even dia sniri pun ada jawatan dalam sekreteriat Rakan Muda, tapi bila meeting, saya langsung tak brani nak tengok muka dia. hhuhuhu..still rasa bersalah sbab bagi ayat kasaq cmtu. huhuhu..

Tak pa lah. Tu la citanya..

Cita orang yang tak pnah bertegur sapa tapi tetiba masuk dalam mimpi..

Huhuh..malam ni nak nek bas p bangi dah. So malam ni mimpi apa plak? Mimpi saya berebut nak dapat bf plak ka? hahahhaha!! never!!! hohohoho..
Wish me have a safe trip. tudlidoooooo!!!

0 comments:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Cahaya Pelindung. Converted Blogger Templates by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.