I find myself when i'm at...yet, i still have to keep searching. Never stop!

Kebaaabooooommmmmm!!!
Camtu r kalau betul2 otak ni meletup. Huhu..
Siyes dowh. Rasa macam dah x center dah otak ni dek kerana tertekan.
Hurrrrmmm nak kata tensen pasal keja, tak jugak. Boyfriend, lagi la bukan. Ape kes nak ada ketan ngn bf plk sdangkan bf pun xwujud. hahah

so, ape kes?

Hurrmm i know, korang pn dah bley bajet pasepa la budak sorang ni asik moody.
huhu..

Tapi, bukan lah saya tak berusaha melawan,k. Usaha tahap gaban dah ni.
N dwet pun macam air je jalan gara2 nak ubatkan ati yang tengah parah ni. Hahah!
Btoi r..
Ritu dah join my family p oliday kt Bandung.

Tapi, lepas dua tiga ari balik, datang balik pnyakit tu. Aisehh..
Susah actually..
So i've decided to go somewhere this CNY. Maybe Langkawi. I thought of going to Cameron Highland. Sorang2. Tapi tu lah. Pmouan kan. Bahaya la p sesorang. Nak ajak aza, xleh ajak jauh2. Gpun CNY ktorg balik Kedah. So last2 Langkawi la jadinya..
huhu..

Saya suka berjalan2. Sebab bila saya jalan2, saya dah x pikir benda len dah. Jangan tanya pasal duet slagi saya mampu buat sesuatu tu. I mean, contoh mcam kalau orang tanya 'ada dwet ka p bandung?'. Haaaa i hate that kind of question. Bleh spoil mood.
Kalau p tu, maksudnya ada laaaa...hissshhh..

So kalau saya nak berjalan2 ni ada orang tanya ada dwet x, kompom la jwpannya ada. huhu..
Ntah..Dwet bukanlah segalanya..
Really..
Duet tak menjanjikan kebahagiaan pun...Kalau banyak duet pun, xcukup kaseh sayang, bahagia ka hidup? Kalau banyak duet pun, hati tak tenteram, bahagia ka hidup?
Duet boleh dicari..Tapi kebahagiaan sebenar tu, susah sangat nak cari.

So, saya x kesah kalau blanja sikit untuk tenangkan hati. This is d other way la selain dari mendekatkan diri dengan Allah. Ingat Allah, itu pasti. Tapi kekadang, Allah nak uji keteguhan hati kita ni. So, bila mcm tu, kita kna la usaha cari jalan keluar. Heh.


Sometimes, saya boleh tersenyum lebar satu hari. Kadang2, satu hari saya blh moody. So, it depends. Kekadang, gelagat manusia buat saya ketawa sendiri. Me;ucukan dan menghiburkan hati.

Kekadang, sifat manusia tu jugak yang buat saya benci dan mendiamkan diri.

Hurrrmmm... ujian betul eh. Sabar...teruskan bersabar...

0 comments:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Cahaya Pelindung. Converted Blogger Templates by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.