what is it actually that bother me every day of my life????

urggghhhh!!! mesti tensen kan sebab asal baca blog ni, mostly pasal tensen, tensen, n tensen. Buat jiwa kacau ja. huhuhu..

Tapi nak wt cena. I can't avoid it. It's always be d main reason for my life being soooooooooooo distressful. huhu.. how could i live dis way for my entire life, i ask myself.

Hurmmm... seakan2 macam ada smtg melekat dalam badan ni, yg mengganggu hati. Bila duk kt umah, memang mudah sangat cepat marah. Tapi rasanya bukan kt umah ja kot..huhu..
Tengok ja sy ni macam ni. Tapi skang, i admit, saya mungkin boleh bersabar lama, tapi kesabaran saya terbatas kalau dah melampau sangat satu2 tindakan tu. Bleh meletup tanpa diduga.

I don't mean to hurt anybody but this is d truth. Mungkin kekadang kita kena tipu orang, tipu diri sendiri for our good sake. But how long it will last? Menipu bukan lah perkara yang baik. So, agak2, kalau menipu ttg sesuatu, akan berkekalan ke apa yang cuba diselindungi tu? tak,kan?

So, don't make me show d other side of myself. I hate people who likes to make me angry. Perhaps at d beginning, i could stand it. Tapi lama2?
I know..kekadang suma tu hanya ujian Allah untuk menguji keteguhan hati saya. Insya Allah, saya masih kuat utk hadapinya. Tapi ujian manusia ni. Kekadang, menyampah.Bukan saya nak cakap saya bagos. Sy pun bukan lah baik sangat. Tapi untuk orang2 yang belagak dan prasan bagos?? urgghhhh!!! m sick of that.

Still don't get what i want to say,rite? good. Sebab cuma orang yang betul2 dapat berfikir sedalamnya yang akan memahami apa yang saya tulis ni. Huhu..

Apa2 pun, untuk semua ujian yang saya hadapi, saya berdoa, semoga Allah teguhkan, kuatkan semangat saya, iman saya, untuk hadapi semua tu.

But to all those who knw me, i want to let u know, for how many times pun dah tak ingat, jangan main2 dengan pendirian saya. If i say i don't like it, there must b a reason for dat, n respect it. Respect r sama pendirian org or korang sniri akan buat org hilang respect kt korang. think about it. n saya tekankan, saya tak respect orang yang tak reti respect orang lain. Perbodohkan orang atau kamu memperbodohkan diri kamu sniri? Fikir la sniri.

0 comments:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Cahaya Pelindung. Converted Blogger Templates by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.