Sapa cakap saya dah tak ingat??

Sapa cakap?

haaa..usually my fwen, hafizi la ska cakap saya dah lupa kawan..lupa kt dia..

huhu..

bukan lupa laaaa..

Tapi masa tak mengizinkan..

Lagipun kalau nak jumpa pun saya kena ada mood baru bley..

Sebab saya kurang gemar kuar berdua dengan lelaki..

hohohoho..

Lagipun, kekadang saya tak layan mesej tu pun sebab saya x brapa suka bila ada ayat2 yg...ermmm...ntah. seakan menggelikan kot. huhu..


Tapi tadi, call la jap. Sebab dah lama sangat kena ignore. Huhu..maybe dia pun dah paham prinsip saya cmna. So dat's good for him. Nanti tak la saya cuba elak lagi. hahahah..



Bukan saya tak ingat kawan..

Tapi berkawan ada batasnya..

Saya tak nak langgar batasan tu..

Kita orang Islam...ada adab berkawannya..

Itu pun kekadang saya langgar jugak. huhu..

saya pun manusia biasa..bukanlah malaikat yang takdak dosa..

Tapi batasan tetap kena jaga...

Yang boleh elak, kita elak.

Kekadang, dalam pergaulan ni la kita slalu lalai dan leka.

Kekadang tak nampak macam buat dosa pun. sedangkan dalam diam, tanpa kita sedari, kebiasaan kita tu lah sebenarnya dosa. errr...paham ka?
huhu..

So, saya dah betulkan balik pemikiran dia. Nanti jangan cakap saya sombong lagi ok?
Saya ada prinsip jugak. Ntah la. Sejak pristiwa tu dah mula jadi tegas. xpa la kalau ketegasan tu orang len xpaham pun asalakan dengan prinsip tu, insya Allah saya dapat jauhkan diri dari sifat2 mazmumah dan perkara2 dosa.

Hurmm..lega bila dapat betulkn balik hbungan ngn kawan2.

Hablumminallah wa hablumminannaas...

Cheerioooooo...

sambung balik wt keja..adessss...malasnya sok dh keja...huhu..

0 comments:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Cahaya Pelindung. Converted Blogger Templates by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.