Shukran jaziilan, ukhti..

Terima kasih tak terhingga kepada rakan karib saya, miss Azasyazanan Azizan. Ciiiwahh!!! Azaaa!! i dah pemeskan nama u kt cni!!! huhu..

But very much thank you cz sudi teman mencari ketenangan derta meluahkan perasaan..

Ni kira 1st time r kita p jalan berdua ja kan. hihihi..Slalu ada Ashkor.. so kami sorang2 xdak teman..kesian kami..hihihi..


Okies. P Langkawi pagi tadi, memang ramai. Sep baik da book tiket awal2. Kalu tak, ntah pukul brapa dapat sampai. Huhu..

Sampai kt Langkawi, kawan Aza cakap keta sewa habis pulakkkkk..adesss...

Tapi disebabkan rasa bersalah, beliau telah meminjamkan kereta beliau kepada ktorg..

Nasib x best jugak bila keta dia Iswara manual. aisehhh..tak dapat la suh aza bawak. huhuhu.. So, kali ni jalan2, saya la jadi driver..

Dah la saya ni kurang berpengalaman. Tapi so far, ok la..best! even jalan kt Langkawi tu berbukit2, bengkang bengkok, Alhamdulillah, saya boleh bawak dengan jaya dan selamatnya. hihihihi..

Sampai kt sana, destinasi pertama yang dipersetujui adalah Cable Car. So, dengan berpandukan peta, ktorg p la tempat tu.....Tapi nasib ktorang memang tak baik sebab ramai gile bratur. Agaknya kalau tunggu 3 jam belum tentu dapat naik lagi. huhu.. So, dengan hampanya, ktorg bergerak ke next destination..






Tapi sebelum tu, sempat gk la window shopping kt c2..tengok barang yg best tapi x beli pun..hahah!!

So, our next destination is Permandangan Indah which is tempat tengok anak bulan kt Langkawi...

Saya nk p tempat tu sebab tempat tu x ramai orang. So saya ada privacy nak luahkan segalanya kt Aza.. Masa cita tu, air mata dah nak ngalir dah..dah sebak dah ni. Tapi Aza wt sy gelak balik. huhuhu..tak sempat nak nagis. Masa naik feri, saya cakap sepbek tak nangis tadi..huhu..dia cakap, dia xmau bagi saya nangis sebab nanti dia pun sedih gk. huhuhuh...Aza..aza..

Kt tempat tu sebenarnya saya dah target nak jerit puas2. hahahhahahah!! tapi ada pulak la sepasang couple ni dk wt date kt atas tu...haishhh...spoil btoi la.. then bila dah redi nak jerit, mai pulak 2 ekor mamat yang tak dikenali cuba mendekati. Apa lagi, blah la ktorang, naik atas. Mana taknya..duk kacau2 macam orang gila ja. huhuhu..kalau tegur cara elok xpa gak. haissshhh..





Turun dari Permandangan Indah, trus ktorang p amek kawan Aza, n p makan, pastu p Pekan Kuah beli2 barang sket..

So pukul 5.30 da naik ferry untuk pulang..dalm feri tu plak, kat belah depan tu, memang aumanya laki. Dorang suma geng konvoi dari Penang n Kulim. Cuma saya n Aza ja kaum Hawa dalam tu. huhuhu..Riuh gak r dorang tu. Macam2 kerenah. huhuhu..
Sembang2 gak la dgn dorang..dah orang tanya, jawab la kan.huhu..

then, pukul 7.30 baru la sampai kat Kuala Kedah...
sekian berakhir la kisah p Langkawi balik ari saya..hohohoho..
Alhamdulillah, ringan sket rasa beban di dada. Thanx aza cz bagi cadangan. tengoklah nanti bila da masa, kita p la tmpat tu ngn Ashkor,k.

Tudliiidoooooooooo...

0 comments:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Cahaya Pelindung. Converted Blogger Templates by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.