Amaaaazingggg!!!

Wohohoho..sedar tak sedar kan? Ape bendenye? hahahahahha!!! xsdaq ka, dah xbanyak sebut pasal urang itu dalam blog ni? hahahahah! Alhamdulillah.. syukur lah kalau dah macam tu.. tu maksudnya Allah memang mendengar doa saya. Alhamdulillah...

Saya tau camna bleh jadi mcm tu. huhu.. sebabnya skang saya asik sibukkan diri dengan kerja. hihihi..So, xdak la masa nak pikiaq pasai menda bukan2 lagi. hohoho...besh3x! Dah xmo dah fikiran serabut macam dulu. Dah hepi dah.. takesah sibuk. takesah keja banyak. Suma tu wat saya tenang dari perkara yang menyerabutkan otak. huhu..

Saya akan buktikan, saya tak lemah. Saya akan buktikan! yeaahhh!!! juz wait n see.. I'll prove that u r absolutely wrong. Jangan disangka kamu kenal saya lama, kamu kenal saya sepenuhnya. Mungkin saya berlembut, tapi jangan disentuh titik ketegasan saya. Enjoy ur life!!! senyum selalu!! Thanx for everytg cz suma tu mengajar saya erti kehidupan dan nilai persahabatan yang sebenar serta mematangkan saya. Thanx, fifi!

0 comments:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Cahaya Pelindung. Converted Blogger Templates by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.