Happy New Year!!!

hohoho! Esok adalah 1 januari 2010. Means, esok dah start tahun baru! Weeee~~~

so,azam taun baru ni apa ya? Huhu..
1st of all, saya musti majukan diri sndiri. Ciwah! In terms of rohani dan jasmani la.. Rohani tu penting. Klu saya rasa jauh dgn Allah, kompom apa2 pn yg saya wt,mesti xjadi or saya xkan tnang. Wlupn tngah eennnjoy habes2an.

2nd, musti r nak tambah brat badan. Huhu..even skang brat mmg dah btambah,tp nak bagi btambah lagi. Huhu.. Mana xnya..lemak ja btambah. Isi?? Huhu.. Ri2 p gym ngn along. Sesaja la. Gym is not for d fat only ok. Org kurus pn bley. Sbb saya p gym utk bsenam. Utk kesihatan. Haaa.. Dh lama x exercise, apa lagi, termengah2 la. huhu..tapi lps kuaq gym, dan lagi drive p bangi. hahahah..blajaq bawak keta kot area2 cni dulu. Nanti dah ok baru dapat pelepasan bawak jejauh.hohohoho..

3rd, hurmmm...cari bf baru??? hahahah! siot ja. Sapa la yang nak kat saya ni. xdak yang pandang pon..nothing interesting in me lorhhh..unless klu org tu pandai menilai, dia tau r kelebihan saya kat mana. ciwah!! haaa..relate to azam ni, means, i want to vanish him 4 ever lah. Cmna nak wat? hihihihi... tengok ja lahhh..huhu..

4th, errrr...nak grad dengan jayanya!! weeehooooo!!! of course! grad n trus dapat kerja. perrhhh!! tu memang diimpikan. Tapi tengoklah kat mana rezeki saya nanti. huhu..

5th, hurrmmmm apa lg eh? cari suami bley? wakakakaka!!! gatai no budak kecik ni. hahahaha!!! xdak lah. prinsip saya, saya tak suk couple2 ni... istilah couple tu sbnaqnya salah 1 muslihat kafir untuk pengaruhi fikiran umat Islam jgk. Mcm abg angkat or kakak angkat or adik angkat. Mana da suma tu...angkat2, lama2 terangkat kot. hohoho... kalau dah ada jodoh, cek tak bleh tolak. wakakkaka!! tapi masalahnya x jumpa sapa2 g pon..klu bkenan pun, org tu macam jenis x layan pmpuan ja. Nampak macam pendiam. Silap ari bulan, tngk2 dah ada yg punya, sedih la saya nanti..hihihi...g pun, saya bukan reti nak approach dulu. segan ah!

ok2. stop talking bout it. dah ngarut dah tu. Apa la anak dara ni. cakap pasai kawen plak. Asik pikiaq nak lepas dari masalah, padahal tanggung jawab menggunung dok tunggu. huhu..

6th, errrmmm xdak yg 6th kot...hurmmm myb yg ke6 ni, i juz wish dat suma apa yg saya hajatkan, Allah makbulkan n semoga taun 2010 ni memberi 1000 kebahagiaan, bukan lagi 1000 kedukaan macam taun2 sblumnya...amiinnnn...

0 comments:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Cahaya Pelindung. Converted Blogger Templates by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.