antara sedey,bahagia,dan kepenatan.

sedey sbab rsult jatuh sem ni. Tp bley cnsider la cz final year. Memang mencabar. Duk bayang 2 paper sangkut. Siap dh bwak notes mai kajang dah. Kot2 sangkut,dan la nak baca. Huhu.. Bab rsult,memang saya pkir -ve. Heh.

Tapi....

Alhamdulillah sebab cgpa still 3 pointer. Dan Alhamdulillah jugak,exam lulus,xdak sangkut2. So,saya dapat teruskan praktikal saya kt takaful ikhlas. Hehe..so far,saya enjoy dengan kerja saya. Saya xkesah banyak keja. Asalkan otak saya sentiasa bjalan. So dat otak saya xkan ada masa pikir menda bukan2. Hoho..
Alhamdulillah jugak,saya dapat sesuaikan diri dgn rakan sekerja. Kalau dorg ramah, 2 kali ramah la sy. Kalau dorg pendiam, 5 kali pendiam saya.hahah.

Happy juga,sebab start esok, ada 4 kali jumaat cuti. Heh. Means, 4 ari ja keja. Hohoho..

Tapi yg xbestnya, esok kena balik kedah. Cik kawen. Knuri ahad. Ptang ahad da nak kena balik kl. Sampai pagi. Trus masuk office. Kat office,ada keja banyak. Pas2 nak wt report lg. Adeh..mau pengsan saya. Balik keja pkl 5.30. Pukul 7 bru smpai umah,klu x jam. Wahh..penat gile ah! Huhu.. 2 la cerita tajuk ni..heh

0 comments:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Cahaya Pelindung. Converted Blogger Templates by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.