Hari ini punyer ceritera....

hohoho!! semalam kepala bengong sket. Tengok ja la posting smalam. Macam hampeh. Taaaaakkkkkkk abeh2 pasai dia. nyampah! hahah! tak lah..juz, saya pun burink gak asik2 dia. Asik2 dia. Xdak orang len ka. huhu..

Semalam jadi gu tu sebab semalam terasa kepenatan yang teramat sangat. Maybe dah lama x mngadap figure, pastu smalam kena pulak kira stock order dari agent2 sluruh Malaysia, perrrhhh...agak bingungs la...huhu..tepat2 5.30 baru siap. So kiranya smalam kuasa otak tu banyak la guna. Sampai kat KL central tak la lambat. Tapi along yang lambat. 6.30 baru dia sampai sebab jalan jam. Masuk keta, badan lembik trus. huhu..bercakap pun, berat je mulut. huhu..

Sebab tu la saya menulis ntah hapa2 smalam...sebab penat, otak tension walaupun rasa ok.. huhu..

Tapi hari ni........, waaaahhhh!!! walaupun banyak benda yang dibuat kt office tadi, tapi saya enjoy saja. hehehe...walaupun bz, tapi hepi. Sebab at least saya ada benda nak di buat. Otak asik bekerja. Jadi saya takkan punya masa pikir menda len. hihi..

Petang tadi, my manager, encik Adnan, kenakan saya. Huhu..dia suh kenalkan diri kat staff2 department depan tu...Dalam office saya ada tiga department. Malu la saya..segan! Sebab department tu suma laki. Department saya pulak, saya dengan Kak Rini ja ladies. Huhu..Tapi, antara tiga2 department, of coz la my department yang paling havock! huhu.. gila2 staffnya. x boring. Wat keja, wat jugak. Time serius dorang serius. Time wt keja, dorang serius gk. Tapi time xdak keja, tunggu lahhh..ada ja benda jadi isu. huhu..

Suma staff kat situ panggil saya kiki. Kawan saya kat department sebeelah, nama bibi. Pastu, habis la nama kami dua orang jadi mainan ngan staff2 kat situ. huhu..dorang pun nak create nama macam kami. Tapi gurau2 ja la. Riri lah..Syasyi lah..huhu...memacam!

So far, alhamdulillah saya boleh bawak diri. Saya ni jenis lambat sikit tangkapnya. Tapi sekali saya dah cekap, memang cekap sungguh. Yang tu saya akui sebab saya cakap dari pengalaman saya masa jadi cashier dulu. huhu..saya memang akan tanya banyak kali sebab saya cepat kompius. Takut salah, saya tanya lagi. Tanya, dan tanya, dan tanya. Alhamdulillah, boss, manager, staff2 kt department saya, banyak membantu. Dorang tak garang sangat. Mungkin garang bertempat. BIla ada salah, ada jugak dorang marah. Tapi saya faham. Saya boleh terima. Sebab itu pun sebahagian dari pembelajaran saya. hihi..

Lagii seminggu result nak kuar...rasa takut dan gementar...Saya doakan agar takdak la paper yang sangkut. Harap sangat2! Saya taknak ada effect untuk sem terakhir saya ni..Saya nak kekalkan result saya tu..kalau boleh biar naik, jangan turun. Maintain xpa. huhu..

OK. Till here. Saya nak mandi, nak solat, nak iron baju siap2. Esok pagi ada tazkirah sebelum kitorang start bekerja. hihi..Syukur alhamdulillah dapat tempat yang melaksanakan ciri2 keislaman tu..

0 comments:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Cahaya Pelindung. Converted Blogger Templates by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.