dalam dilema..dan rimas juga..huhu

saya tengah dalam dilema ni... hurmmm..xtau nak cita kat sapa..
skang kan tengah cuti. saya cuti pun xlama..sat ja. habis exam 11hb. 16hb kna p kampus balik sebab ada program TOT finishing School.19hb exam ASM. Program tu habis 21hb. Pastu balik umah. Stay kt umah dlm seminggu, then trus kena berangkat ke PJ. 1hb Disember dah start praktikal.

Since dis is my final year, of course la saya nak lepas semuanya dengan bercuti. Sebabnya masa praktikal nanti, memang sibuk. Tengok schedule pun dah takut. Dengan nak kena balik jumpa lecturer lagi, tulis log book lagi, buat report lagi, bincang isi report lagi, submit report, n viva utk report. Dalam otak duk pikir praktikal tu senang. Tapi merenyahkan sebenarnya sebab nak kena wt itu ini. Dah nama pun ijazah..kerja teruk sikit la..time master nanti lagi teruk.

So, bila dah tau jadual akan pack nanti, saya mesti la nak ambil peluang ni lapangkan fikiran habis2an. Tenangkan fikiran. Relaxkan fikiran.Tapi xsangka la plak ada benda bleh datang semakkan otak ni skang..sjak 2,3 ari ni. hissshhh..rimas r..

hurmm..malas nk story suma kat sini. i juz need to talk to sm1 dat i can talk to. tapi wt masa ni xdak sapa pun yang saya rasa saya boleh bcakap pasal ni. Xpa lah. Like usual, i'll keep it in my heart. Bila melayan,susah. Bek takyah layan. Layan movies lagi beshhhh!!!! Namanya pun holiday. Put away all those silly things and enjoy d great time! hehehehe...takesah sorang2 pun. dah besa simpan suma dalam ati sorang2. Nur 'Aqilah memang seorang yang penyabar..hahaha..

0 comments:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Cahaya Pelindung. Converted Blogger Templates by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.