>perhhhh!!! Bermadah habis2an untuk kali terakhir.hahahah!!!<

Saya rindu saat itu…
Saya rindu wajah itu…
Saya rindu senyuman itu…
Saya rindu gelak tawa itu…
Saya rindu suara itu…
Saya rindu gurauan itu…
Saya rindu kemesraan itu…
Saya rindu perasaan itu…
Saya rindu suasana itu…
Saya rindu tempat itu…
Saya rindu sifat itu…
Saya rindu rutin itu…
Namun… diri ini masih berpijak di bumi yang nyata.
Masih terngiang kata2 itu…
Takkan kulupa sampai bila2…
Biar saja semua kerinduan itu berlalu…
Kerna ingin kubuktikan padamu aku bukanlah selemah yang kamu dakwa…
Kadang2 hati merindu..
Mujur kata2mu menjengah minda lantas membuka mata…
Ah! Tak nak lagi menangis tak berlagu.
Untuk apa diingat pada insan yang tak pernah menghargai kita?
Buat apa diingat kisah dahulu
Andai semua itu hanya dusta baginya…


Cinta itu membutakan. Dengan cinta, manusia sanggup berkorban apa saja. Tanpa cinta, manusia gersang jiwanya. Kerna cinta, manusia menyalahkan segalanya. Demi cinta, ku rela tanggung segala dan lepaskan dia...Semoga cinta yang abadi akan kutemui jua akhirnya..

0 comments:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Cahaya Pelindung. Converted Blogger Templates by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.