Esok adalah permulaannya!!!

wahhh! Nervous giler seyh! Esok da kena lapor diri kat Takaful Ikhlas. Aiyoyo.. Huhu.. Suma prasaan bcampur baur. Suka,gementar,takot,teruja. Huhu.. Mana tak nya. Ni lah kali ptama saya dapat rasa suasana bkerja yg sebenar. Tdedah dengan dunia luar. Sbelum ni macam ada dalam balang kaca. Tapi esok, sy sniri akan mulakan pngembaraan di dunia luar. Huhu..

So,tadi dah p tengok tempat keja tu dengan along. Blajaq cena nak p sana. Sebab smentara saya stay kajang ni,saya kena naik LRT dgn bas ke tempat keja. Balik pun. Cuma balik,tambah lagi 1 transport,which is komuter. Huhu.. Takut gak sbab xbesa g. Tp insya Allah saya boleh.

Then beli spasang kasut habuan pegi keja. Sbb most of my shoes suma wedges or high heels or stilletto. Huhu.. Entah. Memang jenis heels n btali yg saya suka. So,bla ada majlis formal,kalut la cari kasut. Huhu..

Da pnat bjalan,ktorg p makan. mcD. Hehe..n macam besa,my order is 1 set of double cheese burger plus 1 add one double cheese burger. Hahah! My sis? Dia mkan prosperity ja. Tbalik plak. Sy yg makan banyak. Huhu..

So,malam ni nak kena iron baju siap2, kemas beg siap2. Dan esok,bermula lah hari baru saya.. Mudah2an Allah pmudahkan segala urusan saya. Aminn..

0 comments:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Cahaya Pelindung. Converted Blogger Templates by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.