mimpi buruk..

astaghfirullahal'azim.. Istighfar saya sendiri. Masa tdo tadi, termimpi perkara buruk. Pkara buruk seakan2 benar. Macam kenyataan. Sesuatu yg buruk telah menimpa saya. Dan pkara tu merubah hidup saya. Merosakkan hidup saya. Memusnahkan masa depan saya! Na'uzubillahi min zaalik! Lepas kejadian tu, saya b'gegas capai telefon nak call dia mintak tolong. Tapi sy letak sbab sy fikir dia xkan tolong sy.
Terasa mimpi tu macam benar2 berlaku.. Bangun tdo,istighfar,dan terus terfikir malam ni dah nak brangkat ke sana. Macam mana bila ada kt sana nanti? Kat sana nanti kena bdikari. Dah masuk alam baru. Rasa takut mimpi tu jadi knyataan.. Ya Allah..lindungilah hambaMU ini dari pkara2 buruk,keji,dan mungkar. Amiin..

0 comments:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Cahaya Pelindung. Converted Blogger Templates by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.